mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

woensdag 2 december 2015

Wat we niet vinden in de winkel maken we toch gewoon lekker zelf :-)

Hoog op het verlanglijstje bij Lotte staat het K3 kleedje. Jammer genoeg houdt studio 100 geen rekening met grote meisjes van 9 jaar en maken ze zelf hun kleedjes maar tot maatje 134.
Ik dacht toen ook, ben je niet wat te groot voor een K3 kleedje, maar neen... Die vragende twinkelende oogjes van 'alstublieft maak jij een K3 kleedje voor mij'... Daar kon ik niet aan weerstaan :-)
Zaterdag dan maar direct stof besteld bij De stoffenkraam in Nederland. Super goedkoop al zeg ik het zelf :-)
Dinsdag om 14u ging de bel en stond PostNL voor de deur met mijn stofjes en we gingen direct aan de slag.
Het gekende Alijntje, regenbogen uittekenen op papier en nameten op het patroon en we konden aan de slag. Een Alijntje is voor mij al een automatisme, dit zit super vlug in elkaar.
Om 18u rolde een perfect afgewerkt kleedje van onder m'n machine :-)
Ikke blij, Lotte blij, iedereen blij :D


Geen opmerkingen:

Een reactie posten