mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

zondag 14 augustus 2016

Aster Trui

Was ik stiekem wel blij als mijn mannen deze avond wilden gaan vissen. Ik had het rijk voor mij alleen en kon eindelijk mijn aster trui knippen.
Wat een snel klaar projectje! Op minder dan 3 uur geknipt en gestikt :-)
Ik had van collega naaisters al opgevangen dat hij nogal kort valt dus heb ik hem 10 cm verlengd. De mouwen verlengde ik ook en gaf deze een extra brede boord. Voor de hals nam ik de hals van het achterpand ook voor het voorpand en zo valt hij perfect.
Al ben ik niet echt overtuigd, hij valt precies toch wat groot, mss de volgende versie toch een maatje kleiner nemen of meer taille insteken? Wat vinden jullie?

Stofjes komen van Pieke Wieke
Patroontje is de Aster trui uit La Maison Victor editie 3/2016




3 opmerkingen:

  1. Oooh mooi Lies, ook de combinatie met de bruine boordstof! als ze de taille iets smaller doet denk ik dat het al een heel ander zicht is. Ookal zou ik hem nu graag willen dragen zo lekker gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb dezelfde combinatie liggen mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie Aster. Volgens mij een zalige trui om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen