mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

dinsdag 31 mei 2016

Einde schooljaar...

Het einde van het schooljaar komt alweer dichterbij. De discussie of er al dan niet een cadeautje wordt gegeven aan de juf die zal ik niet voeren. Dat maakt iedereen voor zichzelf uit. Ik vind het een teken van appreciatie voor hun werk. En ja het is hun job maar een attentie doet toch altijd deugd. 
Dit jaar ging ik op zoek naar iets dat ik zelf kon maken en niet al te veel tijd in beslag nam. Een eenvoudige, multifunctionele tas leek me wel leuk. Ik koos voor de omkeerbare tas. Het patroontje kwam op m'n weg, ik heb het afgedrukt en weet niet meer van waar ik het haalde. Dus jammer genoeg geen linkje. Ik verstevigde de tas wel aan de buitenkant met decovil light, zodat hij toch iets of wat stevigheid heeft. 
Misschien loopt juf Eline volgend jaar wel met deze tas naar de bib :-)



 

1 opmerking: