mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

maandag 6 juni 2016

multifunctioneel wikkeldeken als geboortecadeau'tje

Op www.kallou.fr vond ik een patroontje voor een babynomade.
Niet helemaal zoals ik het wou kwa afmetingen en dus tekende en gomde ik wat tot ik kreeg wat ik wou. Een multifunctioneel wikkeldeken, zowel te gebruiken in de draagmand van de buggy, in het park als in het draagbaar autozitje. Ik maakte het niet te warm en niet te koud. Buitenkant is efteling katoen van bij de stoffenkraam, de binnenkant is wafelbadstof eveneens van bij de stoffenkraam. 
De afwerking vond ik niet zo gemakkelijk om het biais fatsoenlijk rond 2 lagen stof te krijgen.
Ik zorgde ook voor 2 uitsnijdingen voor autostoelgordeltjes.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten