mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

donderdag 14 juli 2016

babypakket

M'n nichtje is nog altijd zwanger maar de laatste dagjes, weekjes gaan in... Ik kan het niet laten om toch nog wat spulletjes te maken. Het moet maar zo leuk niet zijn. Jammer genoeg leg ik de lat voor mezelf wel hoog en ben ik niet zo tevreden over enkele schoonheidsfoutjes.
Ik zag onlangs een perfect combinatie voorbij komen van deze 2 stofjes.
zwaluwen in interlock turquoise/mint

Camelot rise ans shine, Trellis in Teal

Allemaal goed en wel maar ik twijfel te lang hé. Eer ik zeker wist dat ik deze wou was alles bijna uitverkocht. Ik vond nog wel de oker en de grijze versie van de Trellis maar niet meer de teal. Gelukkig had 'De Stoffenstraat' de zwaluwen wel nog in voorraad en de grijze trellis. Ik kocht ook nog de diamonds in teal van camelot maar ja toch was het niet dat wat ik echt wou. Een geluk bij een ongeluk begonnen de pré solden en zag ik bij Lizzy L'oiseau de trellis in teal voorbij komen. Yes de aanhouder wint. 
Ik maakte een dekentje, een zeversjaaltje en een tutlint. Een combinatie van tricot en katoen. Hmmm niet zo simpel als gedacht. Dat trekt elkaar serieus tegen. Vandaar de vele schoonheidsfoutjes. Maar dat zal baby niet merken. ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten