mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

maandag 10 oktober 2016

Nog meer zonen09 voor Jelle: Charlie's en Billie's

Zoals de meeste kindjes groeit Jelle als kolen en was het dus weer hoog tijd om even de wintercollectie aan te vullen.  De patroontjes lagen al een tijdje geknipt en zaten op de afwerking van de boordjes helemaal in elkaar maar dat bleef maar liggen. De fut ontbrak me een beetje de laatste tijd maar kijk, ik ben super blij met het resultaat.

Charlie 1: Eindelijk heb ik een paneeltje van bambiblauw kunnen bemachtigen. Deze zijn al een eindje te krijgen hoor maar ja tegen dat ik beslis dat ik het toch ga kopen zijn ze overal uitverkocht. Groot was m'n vreugde als Lelastof aankondigde dat ze terug onderweg waren. En ja, Jelle vond hetzelfde stofje als mama super leuk. Niet twijfelen dus ;-)





Charlie 2: Bij modestofjes zag Jelle een pandastofje dat hij heel graag wou, waaw Jelle die eens iets mooi vind en niet te kinderachtig, daar moeten we weeral van profiteren :-) 
Ik wou de trui iets warmer maken voor de winter en maakte de mouwen met wintertricot van bij Pieke Wieke. Om het helemaal af te maken probeerde ik duimgaten te maken in de mouwboorden, lekker warm en knus voor de winter. Helemaal goed gekeurd door Jelle. 







Tot slot nog een Billie: Toen we deze zomer op vakantie waren in Limburg werd me aangeraden zeker eens langs te gaan bij Infinity stoffen. Ja wat heb ik daar m'n ogen uit gekeken. Ook daar vond Jelle een stofje, met sterretjes dan nog wel. Daar wil ik een t-shirt van mama. Dus maakten me nog een Billie. Deze keer met een ronde hals. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten