mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

vrijdag 29 april 2016

hopen op mooi weer

De hunkering naar mooi weer en wat warmte is zo groot. Ik heb zoveel prachtige stofjes liggen en het begint serieus te kriebelen om aan m'n zomeroutfit te beginnen.
Toen ik enkele weken geleden dit prachtige retro stofje zag bij Framalo kon ik het echt niet laten liggen.

Wel een beetje gewaagd voor mij, ben zo'n felle kleuren niet echt gewoon maar ja wie niet waagt :-)
De top uit knip juni 2014 leek me hier ideaal voor. Weer een leuk patroontje die super vlug in elkaar zit door de aanhangende mouwen.


Fotograaf Thibo kon het niet laten mama haar gezicht ook mee te fotograferen :-)
En ongelooflijk, maar wat kwam ik nu net tegen via goole, als ik m'n t-shirt beu ben hang ik hem gewoon tegen de muur :D

Vorig jaar maakte ik ook al een paar van deze tops die me eveneens heel goed bevallen zijn







Geen opmerkingen:

Een reactie posten