mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

donderdag 28 april 2016

Nog een susanne

Ja het patroontje van de susanne beviel me wel. 14 dagen geleden maakt ik m'n eerste maar dan de lange versie. Deze was iets te lang en niet zo elegant met een jas er over om buiten te komen.
Ik probeerde de korte versie maar verlengde die toch nog 4 cm en deze bevalt me uitstekend.
Ik nam deze keer ook de versie met contrasterende zakken, dacht eerst terug de eenvoudige te nemen maar had al gelezen dat de lussen van de french terry zouden gaan rafelen, dan toch maar gekozen voor een zwarte tricot er bij.

Patroon: Susanne Cardigan CompanieM
Stof: grijze french terry van bij framalo 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten