mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

zondag 1 november 2015

Kruippakje 'Abbieke'

Dat ik zot ben van sterretjes en bolletjes dat weten er intussen al vele :-)
Nu op reis in Duitsland vond ik een super leuke combinatie van sterretjes en bollekes.
Wat zou ik daar nu mee maken?
Sabrina had een ontwerp gemaakt voor premature kindjes en datzelfde ontwerp voor grotere baby'tjes.
Het leek me wel leuk om dat pakjes in deze stof te maken.

Het speciaal prematuur pakje heeft ze ontworpen om op deze manier een bijdrage te kunnen leveren aan de allerkleinsten, die onze hulp en liefde zo hard nodig hebben. Dit pakje is speciaal gemaakt met hun behoeften voorop gesteld, zo kan het helemaal geopend worden om zo min mogelijk energie van hen te gebruiken bij het aankleden.
Wie graag het projectje steunt kan hier het patroontje bestellen.

Ik maakt er nog een mutjes bij, so cute :-)


1 opmerking:

  1. ooooh het is zo een leuk pakje geworden met de sterretjes en bolletjes! Super gewoon! Ik zie het een beetje laat hier maar het wordt enorm gewaardeerd xx

    BeantwoordenVerwijderen