mama * plusmama * verliefd op Tim * nachtopvoedster * zot van sterrenstofjes * fan van grijs/wit * houdt van rust en gezelligheid *

donderdag 12 november 2015

oude kussens in een nieuw kleedje

Ik dacht al een tijdje, we hebben nieuwe kussens nodig, ze zijn echt wel aan vervanging toe.


Kheb lang gedacht en nu gooi ik ze in de container maar in het sorteren van m'n stofjes kwam ik een stofje tegen die eigenlijk wel heel geschikt was om de kussens te herbekleden.
Ik had geluk, Tim vond het ook mooi :-)

De kussens waren 45 op 45 cm, net genoeg stof, gelukkig.
Ik mat 6 stukken stof van 47 op 47 cm en zorgde voor grijze paspel langs alle 4 de kanten.
3 kanten stikte ik volledig dicht en draaide toen alles naar de goede kant om er zo het kussen in te steken en vervolgens helemaal dicht te stikken.
Eigenlijk een heel eenvoudig werkje met een mooi resultaat, We kunnen er weer even tegen.

Stofje: Soft cactus Star flight grijs
gekocht bij Stoffen Verkempinck


Geen opmerkingen:

Een reactie posten